субота, 11. мај 2013.

Deda Mraz postoji!

O, kakvih sam se sve gluposti načitala na ovom internetu....Ljudi, verovatno nemaju šta da rade, pa iz dosade ili ko zna čega, daju sebi za pravo da komentarišu, izjavljuju, postoju (hehehehhe) i sve bi to bilo super i normalno da se ne radi o nečem meni tako svetom...o Deda Mrazu!
Evo, sad čitam da je sve više roditelja koji svojoj dečici već od najranijeg detinjstva kažu da ovaj dekica ne postoji....pa onda tema na temu, razvlačenja i razglabanja i dođem čak i do nečuvene rečenice kako deka ima pedofilijske sklonosti!???
E, pa...čekaj! 
Prosto ne razumem sklonost ka uništenju svega čistog i lepog....Ako Vam se razglaba idite u političare pa pričajte svašta....ne dirajte nešto tako dečije, tako bajkovito i čudesno. Prosto nedam da se dira Deda Mraz, Jelka i sve što ima veze sa novim godinama....
Ja nisam učena da on postoji....ali nikada mi nisu ni rekli da ne postoji....prosto sam sama donela odluku o tome..... 
Moja deca znaju da njima tata i mama kupuju poklone, ali prosto i oni veruju u njega......
Zašto bi taj čudesni deka morao da svima deli poklone.... neka deca budu zadovoljna onim što dobiju od bilo koga, a neka im ON služi za igru, maštu, za pesmice i priče.......
Volim bajke i celog života sam želela da se i meni desi jedna.....živim i dalje u snovima, a moj vazduh je protkan tajnama, čarobnjacima i vilama.....  
Ne želim da izađem iz začaranog dvorca detinjstva i uđem u svet sumornih ljudi....a već sam duboko u njemu.... I sve sam ironičnija i....uf! 
Moje verovanje u Deda Mraza i magiju novogodišnjih praznika mi daje snagu da preživim sve mrazne dane...i vraća mi uvek osmeh na lice..... Možda se dobre vile igraju sa mnom, pa kad je najteže one svojim štapićima iskrive liniju na mom licu......
A, jelka i nove godine......kod mene se jelka kiti u prvoj nedelji decembra i ostaje u kući sve do 15. februara kada je mom mužu rođendan!



Imamo poseban odnos sa njom i ona tih meseci postaje počasni član naše male porodice....Kada je moja kćerka imala tri godine, uhvatila sam je kako drži jelku za grane i priča s njom! Kažem Vam poseban odnos! 

I cela kuća dobija novu dimenziju....opet čarobnice umešaju svoje prstiće i kuća liči na one iz bajke......





A Deda Mraz je tu kao ikona, kao nešto nedodirivo, a opet tako realno..... 

Moji ukućani znaju da on živi u Laponiji, da su oko njega čarobni irvasi, ali nikada nisu očekivali da im donese poklon......

Možda bi to bila prava lekcija i pravac za roditelje i decu.....a ne nekakve bljuzgave izmišljotine.....


Čuvajmo verovanja i čuvajmo nešto tako lepo i bajkovito, jer šta nam drugo preostaje u realnoj slici života?


1 коментар: