понедељак, 6. мај 2013.

Mala kreativnost :))))

Crtanje, slikanje, lepljenje, igra...mašta i :))))))))))))))))
kad bolje razmislim ceo moj život je jedna velika igra, a ja iako sa 30 i kusur godina - jedno veliko dete!
I kad detetu date bojice, makaze, šljokice, lepak i trista čuda, nastanu neke nalik na dekoracije :))))
I zašto bi ja to čuvala i skrivala, kad mogu nekom drugom, (ako neko ikad pročita ove stranice), makar dati po neku ideju :)))
Evo, pošto je juče bio Uskrs, ja Vam pokazujem moje uskršnje dekoracije i naravno čupavce -jaja!

Prvo su nastali cvetići, tj. venčić od kutje za jaja!






A zatim sam pokupila ideju iz vrtića i napravila zajedno sa kćerkom, male buketiće cveća od papira.....






A sad raznobojna jaja! Ovo sam počela da radim, možda pre tri godine....i mnogo se svidelo svima, tako da svake godine imamo jaja čupavce....
za ova jaja sa kosom i očima, potrebno vam je krzno, pa smo tako jedne godine šišali plišane igračke sa krznom, a sada sam uzela kapuljaču od zimske jakne i skinula joj krzo....Sve za kosata jaja! :))))

A, pošto najviše od svega volimo zmu, sneg i pahuljice, to je morao da bude detalj i na jajima :)))))




Osim jaja, na trpezi su se našle i razne životinje od testa, pa smo tako imali zeke, mace i kravu, hehehehehehe

I na kraju, evo cele uskršnje dekoracije

1 коментар: